تور مالزی

گردشگری

تور مالزی

گردشگری

سوار بر موج های خلیج فارس

سوار بر موج های خلیج فارس

 

سوار بر موج های خلیج فارس

 

بیشتر جذابیت جزیره کیش به دلیل وجود دریای زیبا و نیلگون خلیج فارس است. امروزه تفریحات بسیاری هتل مارینا پارک کیش در این جزیره برای گردشگران تور کیش فراهم گشته که فلای بورد، شاتل، کایت بوردینگ کیش از جمله آنند که گردشگران این فرصت را خواهند داشت تا به استفاده از تجهیزات لازم بر موج های خلیج فارس سوار شده و تجربه ی جذاب و لذت بخشی را در خاطراتشان ثبت کنند.

فلای بورد و کایت بوردینگ و شاتل جزء ورزش های پرهیجان و جدید جزیره کیش به شمار می رود که لذت سفر را برایتان دو چندان خواهد کرد.

فلای بورد

فلای بورد از ورزش های پرطرفدار جزیره کیش به شمار می رود که طریقه ی عملکرد آن بدین صورت است که فلای بورد به جت اسکی هتل پانیذ کیش وصل شده و شخص با استفاده از فشار زیاد آب به بالا رانده می شود. این ورزش نیازمند به عکس العمل و تصمیم گیری فوری است تا فرد بتواند تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورد و همانند یک انسان پرنده یا یک شناگر ماهر ساعت ها از این تفریح جذاب لذت ببرد.

 

سوار بر موج های خلیج فارس

 

کایت بوردینگ

ورزش کایت بوردینگ یکی از تفریحات مفرح و مهیج جزیره کیش به شمار می رود که در واقع تلفیقی از ورزش های پاراگلایدر و اسکی روی آب است. این ورزش کار خود را از سال 1990 میلادی در سطح جهان آغاز کرده است. کایت بوردینگ مشتمل بر تخته اسکیت خاص و یک کایت می باشد که توسط وزش باد به پرواز در مى‌ آید تا ورزشکار بتواند در سطح آب حرکات نمایشى و پرش بر روى امواج از خود به نمایش هتل جام جم کیش گذارد.

 

سوار بر موج های خلیج فارس

 

شاتل

شاتل و بنانا زیرمجموعه‌ ورزش ‌های Water Tubing هستند و از پرطرفدارترین تفریحات کیش به حساب می آید. شاتل در واقع یک تیوب است که با بندهای مخصوص به قایق وصل می ‌شود و ظرفیت یک یا چند نفر را دارد که افراد روی آب کشیده می ‌شود. از بخش های هیجان انگیز این تفریح تکان‌ های زیادی است که به دلیل سرعت بالای قایق ایجاد می شود و برای گردشگران تور کیش هیجان بسیار بالایی را فراهم می کند.

 گروه تورهای کیش با دارا بودن کادری مجرب به عنوان مجری تخصصی تور کیش معرفی شده است تا گردشگران بتوانند با قیمتی مناسب و ارزان به جزیره کیش سفر نمایند. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکیش.net می توانید در رابطه با تور مد نظرتان اطلاعاتی کسب کنید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.