تور مالزی

گردشگری

تور مالزی

گردشگری

رستوران های ایرانی دبی

رستوران ایرانی نسیرین دبی

 

تور دبی رستوران ایرانی نسرین دبی

رستوران ایرانی نسرین دبی بین دو هتل شرایتون و مارکوپلو در خیابان مطینه واقع شده است. این رستوران انواع غذاهای لذیذ ایرای را مهمانان خود سرو می کند و مسافران تور دبی تابستان 94 در این رستوران می توانند لحظات خوشی را با نوش جان کردن غذاهای خوش مزه ایرانی سپری کنند. این رستوران برای جلب رضایت مشتریان خود از مواد غذایی تازه استفاده می کند. از دیگر ویژگی های این رستوران داشتن کارکنانی مجرب و حرفه ای می باشد که با برخوردی مناسب از مسافران و گردشگران تور دبی شهریور 94 که رستوران نسرین را برای میل کردن غذا انتخاب کرده اند استقبال می کنند. این رستوران ایرانی از ساعت 12 ظهر تا 12 نیمه شب آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مهمانان خود هستند.

تور دبی رستوران ایرانی نسرین دبی

 

 

 

رستوران شبستان دبی

 

تور دبی رستوران شبستان

رستوران شبستان از بهترین رستوران های ایرانی منطقه دیره دبی می باشد که در خیابان خور واقع شده است. غذاهای ایرانی که در این رستوران سرو می شود بسیار لذیذ و خوش مزه هستند و مسافران تور دبی مرداد 94 قطعا از نوش جان کردن آن نهایت لذت را خواهند برد.

تور دبی رستوران شبستان

پیش غذای این رستوران نان گرم و تازه به همراه ماست خانگی است که بلافاصله آن را برای مهمانان خود سرو می کنند تا غذی مورد نظر آن ها آماده شود. لازم به ذکر است که چلوکباب های این رستوران طعم بی نظیری دارد و قطعا از نوش جان کردن آن پشیمان نخواهید شد. در نهایت اینکه برای مسافران تور دبی شهریور 94 که در این رستوران وعده غذایی خود را میل می کنند به عنوان دسر برایشان بستی با زعفران گلاب (بستنی سنتی) به همراه فالوده سرو می شود.

تور دبی رستوران شبستان

 

 

 

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

 

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

رستوران ایرانی شهرزاد دبی از بهترین و زیباترین رستوران های ایرانی این منطقه است که در یک هتل 5 ستاره به نام حبات ریجنسی قرار دارد و در کنار سایر رستوران های آن فعالیت می کند. این رستوران ایرانی به دلیل خدمات بی نظیری که مهمانان خود ارائه میدهد موفق به کسب جایزه شده است. گردشگران عزیز تور دبی تابستان 94 در این رستوران می توانند انواع غذاهای لذیذ ایرانی را نوش جان کنند و از طعم بی نظیر آن ها نهایت لذت را ببرند.

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

 

 

 

رستوران ایرانی آبشار دبی

رستوران ایرانی آبشار دبی در سال 2000 در خیابان ال مکتوم تاسیس و افتتاح شد. گردشگران تور دبی شهریور 94 در این رستوران می توانند انواع غذاهای لذیذ ایرانی و دسرهای خوش مزه را نوش جان کنند. لازم به ذکر است که قیمت غذاهای این رستوران کمی بالا است اما ارزش یک بار امتحان کردن را دارد چون غذاهای آن دارای طعم بی نظیری می باشد. علاوه بر این فضای این رستوران بسیار زیبا و آرامش بخش است و گردشگران تور دبی مرداد 94 می توانند غذای خود را در کمال آرامش میل کنند و لذت ببرند.

 

تور دبی رستوران ایرانی آبشار

تور دبی رستوران ایرانی آبشار

تور دبی رستوران ایرانی آبشار

تور دبی رستوران ایرانی آبشار

 

دیدنی های ترکیه

 تور ترکیه آبشار مرادیه وان

آبشار مرادیه ترکیه در 88 کیلومتر شهر وان قرار گرفته است و اگر گردشگران عزیز تور ترکیه تابستان 94 قصد داشته باشند که زمینی به ترکیه سفر کنند و از مسیر بازرگان چالدران بروند می توانند این آبشار فوق العاده را ببینند و لذت ببرند. آبشار مرادیه دارای تقریبا 80 متر عرض و حدود 6 متر ارتفاع می باشد و به قدری پرآب است که صدای آن اجازه نمیدهد هنگامی که گردشگران در یک فاصله 50 متری از آن قرار می گیرند صدای همراهانشان را بشنوند.

تور ترکیه آبشار مرادیه وان

لازم به ذکر است که برای دیدن این آبشار بسیار زیبا باید از روی یک پل طنابی معلق به طول 50 متر که با سیم بوکسور محکم شده است عبور کنید تا در مقابل آن قرار بگیرید. پس اگر گردشگران عزیز تور ترکیه شهریور 94 علاقه مند به هیجان با کمی ترس هستند حتما از این منطقه عبور کنند و از آبشار مرادیه دیدن نمایند. در این منطقه رستوران و کافی شاپ و حتی چایخانه های وجود دارد که ظاهرا شبیه خانه های چوبی هستند. مسافران عزیز تور ترکیه تابستان 94 می توانند در این خانه های چوبی لحظاتی را سپری کنند و از دیدن مناظر زیبای آبشار مرادیه نهایت لذت را ببرند. اگر می خواهید در زمستان به شهر وان و آبشار مرادیه بروید حتما لباس گرم بپوشید چون این منطقه بسیار سرد و پوشیده از برف است.

تور ترکیه آبشار مرادیه وان

 

 

 

 

تور ترکیه دریاچه اوزون گل

دریاچه اوزون گل در شهر ترابزون ترکیه که یک شهر بسیار زیبا و رویایی است قرار گرفته است. در حقیقت در بیست کلومتری چایکارا _ ترابزون قرار گرفته است و  اطراف آن پوشیده از جنگل های سرسبز با درختان تناور و بلند و زیبا است. شاید برای گردشگران عزیز تور ترکیه شهریور 94  جالب باشد که بدانند در میان این جنگل های انبوه مساجد زیادی وجود دارد که مناره های آن از میان درختان بیرون آمده و خودنمایی می کنند. مسافران تور ترکیه تابستان 94 اگر می خواهند به شهر ترابزون سفر کنند یا باید از راه زمینی بازرگانان استفاده کنند و یا اگر میخواهند با هواپیما به این شهر بروند باید ایتدا به یکی از شهرهای مهم ترکیه بروند و سپس از آنجا به ترابزون سفر کنند.

تور ترکیه دریاچه اوزون گل

گردشگران عزیز پس از رسیدن به مقصد می توانند مدتی را در کنار دریاچه اوزون گل سپری کنند و از طبیعت بی نظیر و هوای سرد و مطبوع آن نهایت لذت را ببرند و حتی می توانند با کرایه قایق هایی که در این منطقه وجود دارد در دریاچه چرخی هم بزنند و سفر خود تکمیل کنند. مسافران و گردشگران تور ترکیه شهریور 94 بدانند که این کشور مناطق دیدنی فراوانی دارد و حتما نیازی نیست که برای گردش فقط به آنتالیا و استانبول سفر کنند بلکه با یک سفر زمینی کم خرج تر می توانند مناطق زیبای بیشتری را ببینند و سفر خاطره انگیزی را برای خود رقم یزنند.

تور ترکیه دریاچه اوزون گل

 

 

 

 

تور ترکیه دریاچه سالدا

دریاچه سالدا از بهترین و زیباترین مناطق طبیعی ترکیه می باشد که گردشگران برای لذت بردن از منظره زیبای آن , برای استفاده از خاصیت آب این دریاچه و یا برای رصد کردن ستاره هاکه در شب می درخشند به این منطقه از ترکیه سفر می کنند. شاید برای گردشگران عزیز تور ترکیه تابستان 94 جالب باشد که بدانند این دریاچه یکی از زلال ترین و شفاف ترین دریاچه های ترکیه است. دریاچه سالدا در منطقه یشیلووای استان بوردور واقع شده است.

تور ترکیه دریاچه سالدا

استان بوردور در شمال آنتالیا قرر دارد و دریاچه های کوچک و بزرگ زیادی را دارا می باشد که بزرگترین آن ها دریاچه بوردور می باشد. دریاچه سالدا دومین دریاچه بزرگ بوردور می باشد که توسط تپه هایی سرسبز و پوشیده از جنگل محاصره شده است و زیبایی آن را دوچندان کرده است. اما این دریاچه عمیق ترین دریاچه ترکیه است زیرا 193 متر عمق دارد.اما آنچه که توجه گردشگران تور ترکیه شهریور 94 رابه خود جلب می کند رنگ فیروزه ای آب این دریاچه و ماسه های سفید ساحل آن است. سفیدی ماسه ها به دلیل منیزیم فراوان آب دریاچه است که این منیزیم به همراه خاک رس ساحل دریاچه نقش مهمی را در رفع بیماری های پوستی مانند آکنه ایفا می کنند.

تور ترکیه دریاچه سالدا

از دیگر جاذبه های این دریاچه پوشش گیاهی آن می باشد که باعث شده جانورانی مانند اردک وحشی , روباه , گراز وحشی , خرگوش و... در این منطقه زندگی کنند. بی نظیر ترین منظره ای که در این منطقه می توانید مشاهده کنید آسمان پرستاره آن هنگام شب است که هر سال ستاره شناسان و زیادی را به طرف خود جذب می کند. مسافران عزیز تور ترکیه تابستان 94  می توانند با رفتن به دریاچه سالدا یک منطقه رویایی و زیبا را مقابل چشمان خود ببینند و لذت ببرند. گفته می شود که ساختار سنگ های دریاچه سالدا بسیار شبیه ساختار سنگ های کره مریخ است می باشد. اما آنچه که تاسف بار است عقب نشینی آب 3-4 متری این دریاچه طی 20 سال گذشته بوده که این روند همچنان ادامه دارد. شاید به همین دلیل است که این منطقه در زمره مناطق طبیعی حفاظت شده قرار گرفته است.

تور ترکیه دریاچه سالدا

 

مراکز خرید قشم

 

بازار پردیس قشم از بازارهای جدید این جزیره می باشد که متشکل از 4 طبقه است و طبقه 1 و 2 آن دارای صد و چهل و هشت واحد تجاری , کافی نت , رستوران , کافی شاپ , نمایندگی انحصاری ایران خودرو , کلاسهای آموزشی زبان کامپیوتر  زبان خارجه و... می باشد. همچنین این بازار دارای آسانسور شیشه ای , بانک تجارت , نمایندگی محصولاتی مانند کن وود , جین , ماتسوشیتا , ماشین و ... نیز می باشد. گردشگران تور قشم 94 در این بازار می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. علاوه بر این طبقه سوم و چهارم این مرکز خرید متشکل از 90 واحد مسکونی است.

 

 

 

بازار مرجان قشم در حقیقت یک مجتمع تجاری - مسکونی است که در دو فاز ساخته شده است. فاز اول این بازار متشکل از: سوپر مارکت در طبقه زیر همکف , 60 فروشگاه و واحدهای اداری در طبقه اول , چندین واحد مسکونی و آپارتمان در طبقه دوم می باشد. فاز دوم آن متشکل از 50 فروشگاه و چندین واحد تجاری و مسکونی می باشد. این بازار در مجموع دارای 72 واحد مسکونی است. مسافران تور قشم شهریور 94 که قصد تجارت یا همان خرید و فروش را دارند می توانند به بازار مراجان قشم سری بزنند.

 

 


بازار راه ابریشم قشم متشکل از دو طبقه و دو فاز می باشد. این بازار از بازارهای جدید این جزیره می باشد که دارای 90 فروشگاه می باشد. همچنین دو فاز این مرکز خرید توسط یک پل شیشه ای به هم متصل شده اند. از ویژگی های این مرکز خرید می توان به آسانسور , پله برقی , فضای سبز , آنتن مرکزی , دربهای برقی , سیستم تهویه مطبوع و... اشاره کرد. گردشگران تور قشم 94 در این مرکز خرید می توانند هرآنچه را که می خواهند تهیه نمایند.

 

 

تور قشم مرکز خرید سیتی سنتر


مرکز خرید سیتی سنتر قشم از مراکز خرید جدید این جزیره است که از 2 فاز تشکیل شده. فازهای این مرکز خرید بوسیله یک پل هوایی به هم وصل شده اند و در کل متشکل از 2000 واحد تجاری , اداری و اقامتی می باشد.

تور قشم مرکز خرید سیتی سنتر

از امکانات این مجتمع تجاری می توان به سالن بولینگ و بیلیارد , رستوران و فست فود , سینما 4 بعدی , شهربازی و... اشاره کرد. گردشگران  تور قشم شهریور 94 علاوه بر اینکه می توانند از این مرکز خرید هرچه را که میخواهند تهیه نمایند , می توانند از امکانات این مجتمع استفاده کنند و اوقات خوشی را سپری نمایند.

تور قشم مرکز خرید سیتی سنتر

 

مراکز خرید کیش

تور کیش بازار زیتون

بازار زیتون کیش یک بازار خاص و منحصر به فرد در جزیره می باشد که متشکل از چند نیم طبقه است. آنچه که بازار زیتون را ا ز دیگر بازارها متمایز می کند تکرار زاویه ها در نماهای بازار آن است و معماری داخلی آن زیلبایی این بازار را دوچندان کرده است. بازار زیتون کیش متشکل از دو طبقه , 96 غرفه تجاری و 12 غرفه اداری می باشد. در این غرفه انواع مختلف کیف و کفش , پوشاک , لوازم خانگی , اسباب بازی و... به فروش می رسد.

تور کیش بازار زیتون

مسافران عزیز تور کیش شهریور 94 می توانند با رفتن به این بازار تمامیی آنچه را که می خواهند تهیه نمایندو از خرید خود لذت ببرند. در این بازار رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد که خریداران عزیز می توانند برای رفع خستگی خود و نوش جان کردن غذا به این رستوران یا کافی شاپ بروند. قیمت کالاها در این بازار بسیار مناسب است و این باعث افزایش قدرت خرید و مسافران عزیز تور کیش شهریور 94 و خریداران شده است و آن ها را با انتخاب های متعددی روبرو می سازد. بازار زیتون کیش در نزدیک هتل پارسیان , هایپر مارکت کیش و مرکز خرید پانیذ واقع شده است. ساعت کاری این بازار از ساعت 10 الی 13 بعدازظهر و 16 الی 10 شب می باشد.

 

 

 

 

تور کیش بازار مروارید

بازار مروارید از بزرگترین بازارهای کیش می باشد که در شهرک صدف واقع شده است. این بازار الهام گرفته از بناهای دوره هخامنشی می باشد که با هنر معماری ایران باستان توسط معماران چیره دست ایرانی ساخته شده است. خوب است مسافران تور کیش مرداد 94 بدانند که این بازار دارای هشت درب ورودی و هشت بازارچه به نام های تیسفون , بیستون , پاسارگاد , پارس , ایران , آپادانا , پرسپولیس , آریا می باشد.

تور کیش بازار مروارید

 

تور کیش بازار مروارید

این بازارچه ها در یک تالار مرکزی که با هنرهای , گچ بری , سنگ کاری و آبنمای زیبا و... تزئین شده است به یکدیگر می پیوندند. همچنین این بازار متشکل از 208 غرفه می باشد که در زمینه کیف , کفش , لوازم آشپزخانه , مواد غذایی , لوازم ارایشی بهداشتی و.... مشغول به فعالیت هستند. مسافران تور کیش مرداد 94  در بازار مروارید کیش هر آنچه را که می خواهند می توانند تهیه نمایند و از خرید خود لذت ببرند.

تور کیش بازار مروارید

 

 

 

 

تور کیش بازار پارس خلیج

بازار پارس خلیج متشکل از یک طبقه و 150 غرفه است. این بازار در سال 1370 افتتاح شد و در شمال غربی جزیره زیبای کیش که یک منطقه مسکونی و بومی می باشد قرار گرفته است. این بازار دارای بافت و معماری ایرانی است و در زمینی به مساحت 12271 مترمربع ساخته شده است. غرفه های این بازار در زمینه های پوشاک , لوازم آرایشی و بهداشتی , کیف و کفش , موبایل , مواد غذایی و... مشغول فعالیت می باشند. شاید برای مسافران تور کیش شهریور 94 جالب باشد که بدانند این بازار بلافاصله بعد از این که جزیره کیش را به عنوان یک منطقه آزاد معرفی کردند ساخته شد. به همین دلیل بافت این منطقه از جزیره با بافت مناطق توریستی آن تفاوت دارد. بازار پارس خلیج به اسکله میر مهنا , بازار عربها و ساحل پارک نزدیک است و دارای دو رستوران می باشد. آنچه که باعث جلب نظر مسافران تور کیش شهریور 94 می شود قیمت های مناسب این بازار و متنوع بودن کالاهای آن می باشد.

تور کیش بازار پارس خلیج

 

 

 

تور کیش مرکز خرید پدیده

مرکز خرید پدیده کیش از بهترین و کامل ترین مراکز خرید کیش می باشد. این مرکز خرید در نزدیکی رستوران پدیده شاندیز قرار گرفته است. مرکز خرید پدیده شاندیز 110 روزه و با یک معماری زیبا و هنرمندانه ایرانی ساخته شده است. این مرکز خرید بسیار بزرگ است و متشکل از قسمت های مختلفی مانند غرفه های فروش اجناس , رستوران , کافی شاپ می باشد. همچنین موسیقی زنده و قرعه کشی و اهداء جوایز نیز در این مرکز خرید برگزار می شود. غرفه های این مرکز خرید خرید مشغول به فروش انواع کیف , کفش , پوشاک , لوازم خانه , لوازم آرایشی و بهداشتی , مواد غذایی و... می باشند. مسافران تور کیش مهر 94 می توانند هر آنچه را که می خواهند در این مرکز خرید تهیه نمایند.

تور کیش مرکز خرید پدیده

 

دیدنی های کیش


خانه اعیانی کیش از زیر مجموعه های شهر باستانی حریره این جزیره می باشد که  یادآور چند خانه قدیمی است که صاحب آن ها خانوارهایی از فلات ایران , کاشان و یزد بوده اند. این منطقه با اینکه کمتر مورد توجه گردشگران تور کیش مهر 94 قرار می گیرد اما بهتر است بدانند که این خانه نمونه ای از مسکن جمعی قدیمی در حاشیه خلیج همیشه فارس محسوب می شود. این خانه وسعت زیادی دارد و کاشی های ستاره شکل آن نشان از زمان ایلخانان دارد که برای ساخت تخت سلیمان و سلطانیه از این کاشی ها استفاده شده است. لازم به ذکر است که این کاشی ها قطعا به جزیره کیش وارد شده است پس این عمارت متعلق به یکی ثروتمندان جزیره کیش بوده است.

 

 

تور کیش کشتی داما

کشتی داما یک کشتی باربری سنگالی بوده که در سال 1384 در قسمت جنوب شرقی آب های نیلگون خلیج فارس غرق شد. گفته می شود که علت غرق شدن آن آب گرفتگی موتورخانه کشتی بوده است که اعلام وضعیت بحرانی شد اما درخواست کمک نکردند و صبح روز بعد به دلایل نامشخصی کشتی غرق شد. اما طی تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که کشتی 10 سال جوانتر از زمانی است که ساخته شده زیرا در مدارک آن دست برده شده بود, به همین دلیل بیمه کشتی و باری که داخل آن بوده مانند سینک آشپزخانه , سرامیک و... پرداخت نشده. در نهایت این کشتی غرق شده با اینکه مدت زمان کوتاهی است که در دل دریا جای گرفته است اما زیستگاه بسیاری از جانوران آبزی و محل مناسب و جدید برای غواصی گردشگران تور کیش شهریور 94 شده است. کشتی داما کیش در فاصله 4 مایلی از جزیره قرار گرفته و به پهلوی راست خود خوابیده است و غواصی در این منطقه نیاز به مهارت خاصی ندارد. گردشگران عزیز تور کیش شهریور 94 کافی است که برای ورود به بدنه کشتی از پنجره کابین فرمانده داخل شوند و از راهرویی که پشت کابین قرار دارد به سمت آشپزخانه و خوابگاه بروند. علاوه بر این پروانه کشتی در عمق 30 متری دریا قرار دارد که جای مناسبی برای عکس گرفتن است. از جانوران آبزی این منطقه می توان به باراکودا , خفاش ماهی ها , سرخو و... اشاره کرد.

 

 

 

 

 

تور کیش کشتی داما

 

 

 

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد , دارا بودن نمازخانه ساحلی , بازار عربها , بازار ماهی فروشی , کتابخانه عمومی , بوفه , چایخانه سنتی , پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیز تور کیش مهر 94 می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

همچنین گردشگران عزیز می توانند به اسکله بروند و به ماهیگیری بپردازند البته در زمانی که اجازه این کار داده می شود و ماهیگیری مجاز می شود اما تحت هیچ شرایطی اجازه شنا کردن در این محوطه را ندارید. اما برنامه هایی هم برای فاز دوم این پارک در حال اجرا می باشد که یکی از آنها ساخت دو زمین بازی برای فرزندان دلبند شما گردشگران تور کیش شهریور 94 می باشد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در سال 1385 ساخته شده است که دارای 4 منطقه برای دیدن دریا و چند پله برای سوار قایق شدن می باشد. این اسکله دارای نورپردازی بینظیر و زیبایی است که باعث جلب توجه گردشگران می شود. همچنین گردشگران تور کیش شهریور 94 از روی این اسکله می توانند مسجد خاتم الانبیا و رشته کوههای جنوب ایران  را مشاهده کنند.

تور کیش اسکله میرمهنا