تور مالزی

گردشگری

تور مالزی

گردشگری

نخستین مسجد روی آب کشور

نخستین مسجد روی آب کشور

اولین مسجد روی آب ایران نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب پارک ساحلی مرجان کیش کرده است. این مسجد قرار است در جزیره کیش احداث شود که دارای 120 متر طول و 6 متر عرض در محل اتصال اسکله به خشکی است.

 

نخستین مسجد روی آب کشور

 

مسئولین جزیره کیش با در نظر داشتن اینکه گردشگران بتوانند علاوه بر بازدید از دیدنیهای بی نظیر کیش، به سمت معنویت هم جذب شوند، این مسجد را طراحی کردند. این مسجد دارای معماری منحصر بفرد و ظاهر بسیار زیبایی خواهد بود که همانند یک ستاره 12 پر است و از 2 مناره تشکیل شده است. گردشگران تور کیش این فرصت را خواهند داشت تا در آینده ای نزدیک از این مسجد زیبا و خاص بازدید کرده و به راز و نیاز و عبادت بپردازند.

این مسجد در حال ساخت متشکل از 2 طبقه است که در سواحل غرب جزیره کیش واقع شده است و به صورت ستاره ی 12 پر طراحی خواهد شد.

اولین مسجد روی آب در ایران وسعت زیادی ندارد و دارای 170 متر مساحت کلی است. طبقه همکف این مسجد در حدود 130 متر می باشد. سواحل کیش این مسجد در واقع برای جذب گردشگر و توریست تور کیش احداث شده است و مکان مناسبی برای برگزاری مراسم های بزرگ مذهبی نمی باشد.

 

نخستین مسجد روی آب کشور

 

این مسجد توسط جمعی از خیرین و نیکوکاران و سازمان منطقه آزاد کیش احداث خواهد شد. بر طبق برنامه ریزی های صورت گرفته پس از تکمیل مراحل ساخت این مسجد، هزینه ها به صورت خودکفا تامین خواهد شد. با توجه به اینکه تمامی استانداردهای لازم جهت ساخت این مسجد در نظر گرفته شده ولی باید تحقیقاتی انجام شود اسکله تفریحی کیش تا از ظرفیت و گنجایش این مسجد اطمینان حاصل شود تا گردشگران بتوانند بدون هیچ گونه خطری از اولین مسجد روی آب در ایران بازدید نمایند.

گروه تورهای کیش به عنوان مجری برتر ارائه دهنده تورهای کیش آماده ارائه خدمات خود می باشد. جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص پکیج های تور کیش و هتل های کیش و... می توانید به سایت تور کیش به نشانی https://تورکیش.net مراجعه نمایید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.