تور مالزی

گردشگری

تور مالزی

گردشگری

هتل کلال آگا کوناگی استانبول

هتل کلال آگا کوناگی استانبول

هتل کلال آگا کوناگی استانبول،هتلی رویایی و تسخیر کننده در قلب شبه جزیره ی تاریخی استانبول واقع در منطقه شهزاد باشی که در مجموع دارای 87 اتاق می باشد.این هتل فوق العاده در چند قدمی مراکزتاریخی و توریستی استانبول از قبیل مسجد کبود،مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکای که همه در مرکز شهر واقع شده اند.خدماتی که هتل در اختیار میهمانان خود قرار می دهد شامل:میزبیلیارد،اینترنت پرسرعت،حمام ترکی،استخر سرپوشیده،سونا و جکوزی،ماساژ،آرایشگاه،فروشگاه،کافی شاپ،بوفه صبحانه و رستوران و بار.فاصله 15 دقیقه ای هتل با فرودگاه استانبول باعث سهولت در رفت و آمد مسافران تور استانبول شده است.

هتل گرند د پرا استانبول

هتل گرند د پرا استانبول

هتل 4 ستاره گرند د پرا استانبول،از هتل های موجود در ترکیه می باشد که در پیاده روی 15 دقیقه ای از برج گالانتا و میدان تقسیم در خیابان استقلال واقع شده است.ایستگاه مترو در فاصله 200 متری هتل قرار دارد.هتل دارای 84 اتاق و تمامی اتاق ها مجهز به،مینی بار،حمام اختصاصی با تمامی تجهیزات،سیستم تهویه،ماهواره،تلوزیون،قهوه/چای ساز و دیگر امکانات رفاهی می باشد.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل،دسترسی سریع و آسانی را به ده ساختمان تاریخی استانبول خواهند داشت.داشتن سالن ورزشی مجهز،کارکنان چند زبانه،اتاق کنفرانس با ظرفیت 70 نفر،اجاره اتومبیل،استخر روباز و سرپوشیده،ماساژ،حمام ترکی و امکانات اسپا از دیگر خدمات ارائه شده در هتل گرند د پرا استانبول است.

هتل مارمارا استانبول

هتل مارمارا استانبول

از معروف ترین هتل های 5 ستاره ترکیه که در میدان تکسیم واقع شده،هتل مارمارا استانبول است.اتاق های لوکس و زیبای هتل مشرف به تنگه بسفر و شهر استانبول و شامل امکاناتی مانند:اتاق های مخصوص معلولین،کفپوشی از موکت و میز کار،اینترنت پرسرعت،صبحانه در اتاق،مینی بار،چای/قهوه ساز،تلوزیون LCD،حمام اختصاصی به همراه سشوار و وسایل بهداشتی و ....

و همچنین سوئیت های هتل دارای جکوزی و برخی تسهیلات ویژه برای مسافران تور استانبول می باشد.استفاده از کلاس های یوگا و سالن بدنسازی در کنار غذاهای لذیذ و خوشمزه رستوران و کافه هتل می تواند روز های خوبی را در خاطر تمامی گردشگران تور استانبول به یادگار بگذارد.

هتل ریکسوس پرا استانبول

هتل ریکسوس پرا استانبول

از قدیمی ترین و اولین هتل های 5 ستاره استانبول،هتل ریکسوس پرا واقع در خیابان استقلال استانبول است.این هتل دارای 216 اتاق و 21 سوئیت مجزا که مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی شده است.سالن ماساژ این هتل به مساحت 600 متر مربع با انواع ماساژهای تایلندی،کلاسیک و .... آماده ی خدمت رسانی و گذراندن اوقاتی خوش برای تمامی مسافران تور استانبول می باشد.طراحی دکور و چیدمان اتاق ها و سالن های این هتل زیبا،امنیت و آرامش خاطر خاص و متفاوتی را برای میهمانان هتل به وجود آورده است.گردشگران تور استانبول می توانند از غذاها و میان وعده های رستوران وکافه های هتل لذت برده و همچنین می توانند از دیگر امکاناتی مانند: سونا،جکوزی،سالن مرکز آب گرم،مرکز اسپا،آرایشگاه،سالن تناسب اندام و خدمات 24 ساعته  استفاده لازم را ببرند.

کمر آنتالیا

کمر آنتالیا

کمر آنتالیا

شهر کمر (Kemer Antalya) منطقه ای است در 40 کیلومتری آنتالیا که که مخصوصا برای تورسیت ها ساخته شده است و قدمت چندانی ندارد. نام گذاری این شهر به علت دیوار بلندی که برای جلوگیری از ورود سیل به داخل روستا ساخته شده است بر آن نهاده شده است. ساختار شکل گیری شهر کمر آنتالیا و رستوران ها، هتل های شکیل و مجلل، بازارهای جذاب، سواحل زیبا و ویرانه های تاریخی بر جذابیت این شهر افزوده و توریست های قابل توجهی را به خود جذب میکند. مناظر طبیعی فوق العاده و دریای زلال و نسبتا شیرین در کمر باعث شده تا توریست های علاقه مند به غواصی و گشت زدن در دریا با کشتی و همچنین ورزشهای آبی از جمله قایقرانی و دریانوردی بتوانند از این امکان بهره مند شوند. ساحل منطقه کمر آنتالیا ساحلی پاک و تمیز است از این جهت از سوی اتحادیه اروپا واژه ی « پرچم آبی » به آن اعطا گردیده است و این مساله مهم را تایید میکند.